Assalamualaikum, Selamat Datang

Tanpa Sabah, Wujudkah Malaysia?

Paparan dalam blog ini tidak berniat untuk menghasut atau membuat sebarang provokasi melainkan sekadar untuk memperjuangkan keadilan dan menentang sebarang bentuk penindasan atau diskriminasi terhadap anak-anak Sabah daripada mana-mana pihak.

Anak Sabah Anak Malaysia

"Barangsiapa yang Allah jadikan sebagai pemimpin rakyat, kemudian ia tidak jujur kepada mereka, maka Allah mengharamkan ke atasnya Syurga". (HR Al Bukhari)

26 August 2009

Tahniah Ustaz Salleh

Anak Sabah Anak Malaysia mengucapkan tahniah kepada calon PAS yang juga merupakan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang atas kemenangan beliau dalam PRK DUN Permatang Pasir. Takbir!!

Apa pun alasan yang diberikan oleh UMNO/BN, yang kalah tetap kalah, yang menang tetap menang. Rakyat (pengundi) Permatang Pasir dah tunjukkan pilihan mereka, bukan menolak pembangunan tetapi menolak rasuah dan pemimpin yang tidak layak memimpin (pelaku pecah amanah). Harapnya rakyat Sabah juga akan mengambil iktibar daripada apa yang dilakukan oleh saudara kita di Semenanjung, buktikan suara rakyat lebih berkuasa. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment


“Agar kita tidak dilupai bila telah mati dan kereputan, tulislah sesuatu yang berfaedah untuk dibaca atau buatlah sesuatu yang berfaedah untuk ditulis”.

Hakikat Satu Malaysia

Hakikat Satu Malaysia