Assalamualaikum, Selamat Datang

Tanpa Sabah, Wujudkah Malaysia?

Paparan dalam blog ini tidak berniat untuk menghasut atau membuat sebarang provokasi melainkan sekadar untuk memperjuangkan keadilan dan menentang sebarang bentuk penindasan atau diskriminasi terhadap anak-anak Sabah daripada mana-mana pihak.

Anak Sabah Anak Malaysia

"Barangsiapa yang Allah jadikan sebagai pemimpin rakyat, kemudian ia tidak jujur kepada mereka, maka Allah mengharamkan ke atasnya Syurga". (HR Al Bukhari)

19 May 2008

Assalamualaikum.. Terima kasih kepada bayumurni, penjaga tidak rasmi blog ini yang sentiasa menghangatkan shoutbox dengan penuh semangat. Saya meminta maaf kerana untuk beberapa minggu ini masa saya untuk online agak terhad atas sebab-sebab yang tertentu. Tengahari tadi, seluruh Malaysia digemparkan dengan berita Tun Dr. Mahathir yang pernah memimpin Malaysia dan UMNO selama 22 tahun membuat pengumuman untuk meninggalkan UMNO. InsyaAllah saya akan membuat ulasan mengenai perkara itu untuk dikaitkan dengan keadaan semasa politik Sabah nanti.
Kepada bayumurni, berjuang tetap berjuang..

1 comment:

  1. w`salammmm,,tuan Lambunau,cepat-cepat-lah tuan,ini-lah masa-nya kita naik kan semangat rakyat Sabah kita ini,kasi mampus saja-lah Umno dengan bendera-nya satu kali kita kubur senang kerja,,lepas tu kita hidup-kan jentera USNO,hidup USNO hidup Sabah,slogan kita baru: SABAH.BEBAS.MERDEKA,,ayuhhh,,orang-orang Sabah maju kita,,,

    ReplyDelete


“Agar kita tidak dilupai bila telah mati dan kereputan, tulislah sesuatu yang berfaedah untuk dibaca atau buatlah sesuatu yang berfaedah untuk ditulis”.

Hakikat Satu Malaysia

Hakikat Satu Malaysia