Assalamualaikum, Selamat Datang

Tanpa Sabah, Wujudkah Malaysia?

Paparan dalam blog ini tidak berniat untuk menghasut atau membuat sebarang provokasi melainkan sekadar untuk memperjuangkan keadilan dan menentang sebarang bentuk penindasan atau diskriminasi terhadap anak-anak Sabah daripada mana-mana pihak.

Anak Sabah Anak Malaysia

"Barangsiapa yang Allah jadikan sebagai pemimpin rakyat, kemudian ia tidak jujur kepada mereka, maka Allah mengharamkan ke atasnya Syurga". (HR Al Bukhari)

19 May 2008

MP dan ADUN BN Sabah Boleh Buat Pengumuman Keluar BN Sekarang

Apa lagi yang ditunggu? Ahli bernombor 00000001 pun dah tidak percayakan kepimpinan BN/UMNO yang ada sekarang untuk terus memegang tampuk kepimpinan negara. Kenapa anda semua (Ahli-ahli Parlimen dan DUN Sabah) masih mahu menunggu untuk membuat pengumuman keluar dari kepompong BN/UMNO?
Seperti lagu yang popular semasa saya kecil-kecil dahulu, Jangan Tunggu Lama-lama, semakin lama anda semua berada di dalam UMNO/BN, semakin kecil lah peluang untuk Sabah dan rakyatnya mendapat pembelaan ke arah keadilan dan kesejahteraan.
Rakyat Sabah ternanti-nanti bilakah anda semua akan bertindak.

1 comment:

  1. Saya lah,orang pertama mencabar menteri-menteri Sabah kalau berani keluar dari kepimpinan B.N.,sudah saya kata-kan beratus kali,cakap tidak guna tikam tidak kena,memang dasar pemimpin sabah tidak akan berani keluar dari cengkaman B.N., ibarat cakap tak serupa bikin,ibarat ayam ber-telur se-biji sudah riuh se-kampung,belum berani buat sudah cakap besar dan angkuh, Mana pemimpin Sabah yang berani,? mana dia.? tunjuk-lah kejantanan kamu,! yang selama ini pemimpin semenanjung hanya mentertawa-kan kepada pemimpin Sabah,pemimpin Sabah sanggup di-gelar Charcol, dari-pada pemimpin pusat,mana sudah kesatrian darah mat Salleh konon-konon-nya,kalau tidak memang pemimpin Sabah ini gelaran yang baik buat mereka ia-lah PENGECUT,,

    ReplyDelete


“Agar kita tidak dilupai bila telah mati dan kereputan, tulislah sesuatu yang berfaedah untuk dibaca atau buatlah sesuatu yang berfaedah untuk ditulis”.

Hakikat Satu Malaysia

Hakikat Satu Malaysia