Assalamualaikum, Selamat Datang

Tanpa Sabah, Wujudkah Malaysia?

Paparan dalam blog ini tidak berniat untuk menghasut atau membuat sebarang provokasi melainkan sekadar untuk memperjuangkan keadilan dan menentang sebarang bentuk penindasan atau diskriminasi terhadap anak-anak Sabah daripada mana-mana pihak.

Anak Sabah Anak Malaysia

"Barangsiapa yang Allah jadikan sebagai pemimpin rakyat, kemudian ia tidak jujur kepada mereka, maka Allah mengharamkan ke atasnya Syurga". (HR Al Bukhari)

30 April 2008

Terima Kasih Web Master TKO

Alhamdulillah. Terima kasih kepada Webmaster Tranungkite Online iaitu saudara Songkok Putih yang sudi memasukkan blog ini ke dalam Link Terpilih yang menghubungkan terus pembaca dari TKO ke ASAM Lambunau.
Saya tidak menyangka blog yang masih serba kekurangan ini (belum sampai sebulan) dihubungkan dengan website yang besar dan terkenal. Saya baru sahaja menyedari perkara ini, sekali lagi terima kasih pada TKO kerana sudi menyiarkan tulisan-tulisan saya walaupun saya bukan seorang penulis yang mampu memukau pembaca dengan gaya penulisan yang hebat.
Alhamdulillah juga, setakat ini belum ada lagi tulisan saya yang ditolak untuk disiarkan.
Mungkin esok pembaca di TKO boleh melihat satu lagi tulisan saya yang merupakan kesinambungan Kisah Dari Sabah yang tersiar hari ini.
Sekali lagi saya tekankan bahawa saya sekadar menyuarakan kehendak dan suara hati anak-anak Sabah yang merasa tertindas oleh ketidakadilan pemerintah. Tidak ada niat untuk menghasut atau mewujudkan perpecahan dalam keharmonian masyarakat majmuk yang kita kecapi hari ini.

2 comments:


“Agar kita tidak dilupai bila telah mati dan kereputan, tulislah sesuatu yang berfaedah untuk dibaca atau buatlah sesuatu yang berfaedah untuk ditulis”.

Hakikat Satu Malaysia

Hakikat Satu Malaysia