Assalamualaikum, Selamat Datang

Tanpa Sabah, Wujudkah Malaysia?

Paparan dalam blog ini tidak berniat untuk menghasut atau membuat sebarang provokasi melainkan sekadar untuk memperjuangkan keadilan dan menentang sebarang bentuk penindasan atau diskriminasi terhadap anak-anak Sabah daripada mana-mana pihak.

Anak Sabah Anak Malaysia

"Barangsiapa yang Allah jadikan sebagai pemimpin rakyat, kemudian ia tidak jujur kepada mereka, maka Allah mengharamkan ke atasnya Syurga". (HR Al Bukhari)

03 May 2008

Melangkah setapak lagi

Seperti yang saya katakan sebelum ini, saya akan sentiasa membuat perubahan agar penampilan blog ini menjadi lebih baik dari hari ke hari.
Blog ini menyediakan ruang shout box untuk anda membuat komen atau bersembang dengan pengunjung lain di blog ini. Saya namakan ruang ini sebagai Apa Kata Anda.
Bukanlah sesuatu yang baru bagi mereka yang sudah biasa mengendalikan blog tetapi bagi saya yang baru berjinak-jinak dalam bidang ini, ianya satu kemajuan. Ruangan video sidang parlimen ditiadakan buat sementara waktu memandangkan parlimen kita pun baru sahaja bersidang, Insya Allah nanti apabila parlimen mula hangat, ia akan kembali seperti biasa.

No comments:

Post a Comment


“Agar kita tidak dilupai bila telah mati dan kereputan, tulislah sesuatu yang berfaedah untuk dibaca atau buatlah sesuatu yang berfaedah untuk ditulis”.

Hakikat Satu Malaysia

Hakikat Satu Malaysia