Assalamualaikum, Selamat Datang

Tanpa Sabah, Wujudkah Malaysia?

Paparan dalam blog ini tidak berniat untuk menghasut atau membuat sebarang provokasi melainkan sekadar untuk memperjuangkan keadilan dan menentang sebarang bentuk penindasan atau diskriminasi terhadap anak-anak Sabah daripada mana-mana pihak.

Anak Sabah Anak Malaysia

"Barangsiapa yang Allah jadikan sebagai pemimpin rakyat, kemudian ia tidak jujur kepada mereka, maka Allah mengharamkan ke atasnya Syurga". (HR Al Bukhari)

02 May 2008

Catatan Hari ini

Walaupun blog ni tiada khidmat aduan pelanggan, setiap komen berbentuk aduan akan diberikan perhatian. Ada pengunjung yang menyatakan kesukaran untuk masuk ke blog ini. Saya sendiri tidak pernah pula mengalaminya walaupun tanpa log in sebagai author dan untuk pengetahuan anda semua saya menyelenggara blog ini dari kafe siber kerana komputer (pc) saya sedang dibaiki. Walau bagaimanapun, saya telah cuba untuk mengatasi masalah tersebut dengan pengetahuan yang tidak seberapa dalam bidang ini. Saya masih dalam proses memahami dan mempelajari kaedah-kaedah terbaik dalam pengendalian blog. Harapan saya masalah untuk masuk ke blog ini tidak berlaku lagi. Kepada rakan-rakan pengunjung yang mempunyai pengetahuan dan pengalaman dalam pengendalian blog, anda dialu-alukan untuk memberikan sumbangan idea dan komen. Semoga pengunjung semua berpuas hati dengan paparan dan persembahan yang ada setakat ini. InsyaAllah blog ini akan terus membuat peningkatan berdasarkan keperluan dan perkembangan semasa.

1 comment:

  1. mungkin wiget youtube di bawah yang menyebabkan komputer lama merangkak.

    ReplyDelete


“Agar kita tidak dilupai bila telah mati dan kereputan, tulislah sesuatu yang berfaedah untuk dibaca atau buatlah sesuatu yang berfaedah untuk ditulis”.

Hakikat Satu Malaysia

Hakikat Satu Malaysia