Assalamualaikum, Selamat Datang

Tanpa Sabah, Wujudkah Malaysia?

Paparan dalam blog ini tidak berniat untuk menghasut atau membuat sebarang provokasi melainkan sekadar untuk memperjuangkan keadilan dan menentang sebarang bentuk penindasan atau diskriminasi terhadap anak-anak Sabah daripada mana-mana pihak.

Anak Sabah Anak Malaysia

"Barangsiapa yang Allah jadikan sebagai pemimpin rakyat, kemudian ia tidak jujur kepada mereka, maka Allah mengharamkan ke atasnya Syurga". (HR Al Bukhari)

01 May 2008

Video Santai ala Lambunau

Setelah lebih dua minggu mengendalikan blog ini, saya merasakan blog ini menyediakan bahan yang serius sahaja. Bermula bulan mei ini saya ubah sedikit persembahan kandungan untuk tatapan pengunjung.
Selain menatap bahan bacaan yang serius, anda juga dipelawa bersantai menikmati video yang mempersembahkan lagu-lagu dan lawak jenaka dalam dialek tempatan Sabah, pelbagai video yang menghiburkan dengan sarikata yang boleh membuat anda 'pecah perut', pendek kata macam-macam ada.
Juga sempena bermulanya sidang Parlimen Malaysia Ke 12, saya selitkan video bar yang memaparkan sedutan-sedutan sidang parlimen dari You Tube.

3 comments:

  1. saya nampak sangat sekali baik,samada yg lalu2 ataupun yg diperbaharui,,dan saya mengucapkan SYABAS,,kepada saudara lambunau yg sangat2 berusaha dengan begitu gigih dan sungguh bersemangat tidak kira masa,,untuk menarik lagi ramai pelangan anda keblog ini,saya berharap kepada saudara lambunau agar dapat mempermudahkan lagi,,seperti username,password atau word verifiy, terima kasih

    ReplyDelete
  2. ye le,,macam payeh ke nak join kat blog ni,,abis bila nak masuk ada jer masallah,,nak kena tukar balik2 password,,kadang2 terkeliru gan word verification,,sangt halus tulisan nyer,,tapi saya cakap je,,jgn marah yee,,???

    ReplyDelete
  3. aikk,,bengong sangat ke,,sampai tak dapat masuk,,blog ni,,??

    ReplyDelete


“Agar kita tidak dilupai bila telah mati dan kereputan, tulislah sesuatu yang berfaedah untuk dibaca atau buatlah sesuatu yang berfaedah untuk ditulis”.

Hakikat Satu Malaysia

Hakikat Satu Malaysia